2012.12.22.
23:10

Írta: provagy

Jimy Jameson Hollywood az Arteriadesign-tól

Pro Vagy: Kezdetek - Hogyan kezdtél el videózni?
Jimy Jameson Hollywood: Egy Tankcsapda werk film volt az első munkám, amit feleségem vizsgafilmjéhez forgattam, mint rendező s operatőr, és Galler András Indián rendezőről szólt, aki később a mentorom lett, amit ezúton is köszönök neki és hálás vagyok érte ! Pacsi
PV: Milyen fajta videókat szeretsz a legjobban csinálni?
JJH: Főként azokra a dalokra szeretek forgatni, melyeknek mélyebb mondanivalója van és tudok vele azonosulni... ha ez nincs meg, akkor inkább nem vállalom el a munkát. Ha nem lenne semmilyen akadály, akkor rengeteg filmet leforgattam volna már... 
PV: Ha ki kéne választani 1 darab videót a sajátjaid közül, melyiket választanád?
JJH: A tavalyi munkámból talán a Zorka - Én vagyok című klipet és a Kocsis Tibi - Lásd a csodát c. választanám ha csak egyet lehet...  talán ezek állnak a legközelebb hozzám és a filmes képi világhoz, de ilyen az új C.O.D. is:
 

PV: Mit akarsz, miről jegyezzenek meg?
JJH: Szeretném, ha a képek stílusáról már tudni lehetne, hogy én és a csapatom áll az adott kisfilm mögött. Talán egy kicsit jobban szeretem a filmesebb sztorival megáldott klipeket, ha pedig egy image klipről van szó, akkor is próbálok bele vinni egy kis szűrreális világot hogy az ne legyen hétköznapi… Mert ha az ember a valóságot akarja látni, akkor menjen ki az utcára vagy le a metróba.. Ne feledjétek: A klip illuzió.
( Jimy Jameson Hollywood )
J.J.H..bmp
PV: Honnan jött a Jimy Jameson Hollywood név?
JJH: ...Sok keresztszülőm van. Kezdjük a Jimy-vel, ezt a nevet a Hooligans-ből ismert Tóth Tibor művészúrtol kaptam, mikor jártam velük az országot. Szerintem mindenkit Jimyzett de ez valahogy rám ragadt. Jamesont meg egy wiskyről kaptam, meg nem mondom miért.
PV: Köszönöm a válaszokat. Szép napont és kellemes ünnepeket mindenkinek!

Szólj hozzá!

Címkék: interjú arteriadesign

A bejegyzés trackback címe:

https://provagy.blog.hu/api/trackback/id/tr964978062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása